lördag 24 april 2010

Lilla hjälpredan...

Det har varit ett par händelserika dagar nu... Igår och idag har jag jobbat... Det är tungt att vara tillbaka när jag inte får träffa Linnéa på dagarna... Hon har haft feber och varit förkyld dom senaste dagarna, då vill hon inte sova i sin egen säng utan ligger på tvären i våran lilla 120 centimetare. Daniel hamnade på soffan inatt och hon bjöd mig på den yttersta delen. Tack! Det är bara att lyda bossen...

Igår blev jag hämtad efter jobbet, vi skulle hem och laga mat och fredagsmysa...men NEJDÅ! så blev det inte. Bilen dog helt utan förvarning under pågående körning mitt i stan. Nu är den helt död... Typiskt. Daniel fick hjälp av en kompis att bogsera hem den. Så blir väl verkstad för den på måndag tänker jag..

Kvällen tänkte jag ägna åt att packa lite inför flytten.... Men gav fort upp då jag har en liten tjej som packar upp allt jag packar ner... Får nog vänta till hon sover.. Men är tacksam för att hon än så länge vill hjälpa till iaf...

Ha en fin lördagskväll!



På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar